Schwarzenegger gebruikt zijn beroemde ‘Terminator’-zin in een grote marketingcampagne voor Zimmer Biomet.

Arnie had beloofd dat hij terug zou komen. Drie maanden nadat hij de rol van chief movement officer had gekregen bij Zimmer Biomet, is de bekende actieheld terug om een campagne te leiden. Deze campagne speelt in op zijn beroemde uitspraak uit “The Terminator” om mensen met gewrichtspijn te motiveren.

Zimmer Biomet begon in november samen te werken met Arnold Schwarzenegger, de bodybuilder die filmster en gouverneur van Californië werd. Toen gaven ze weinig details over hun plannen. Nu nodigt het bedrijf mensen met gewrichtspijn uit om hun verhalen te delen met Schwarzenegger in de “You’ll Be Back” campagne.

In een video van 30 seconden die de campagne lanceert, staat Schwarzenegger in een thuisgym en doet de bekende “hoofd, schouders, knie en teen” bewegingen voor een spiegel. Als hij sneller gaat, kan zijn spiegelbeeld het niet bijhouden. Gefrustreerd roept het spiegelbeeld: “Het gaat gewoon te snel.” De echte Arnie moedigt aan en zegt: “Soms moet je jezelf pushen—zo groei je.”

Een stem roept kijkers op om hun verhalen te delen op YoullBeBack.com en voegt toe: “Wie weet? Misschien helpt Arnold jou wel met je comeback.”

Op de website vraagt Zimmer mensen die een gewrichtsvervanging uitstellen om te delen wat hen tegenhoudt. Schwarzenegger en zijn team zullen de verhalen lezen en “plannen om met sommigen van jullie aan je comeback te werken,” aldus het bedrijf.

Andere delen van de website bieden advies over hoe je je “comeback” kunt voeden en bevatten motiverende citaten van Schwarzenegger, zoals “Geen uitdaging kan je stoppen, want jij bent de determinator” en “Het is tijd om ‘hasta la vista’ te zeggen tegen die gewrichtspijn.” De website linkt ook naar een tool van Zimmer Biomet om een gewrichtschirurg te vinden.

De campagne benadrukt de blijvende betrokkenheid van de beroemdheid bij Zimmer Biomet’s grote marketingcampagne. CEO Ivan Tornos noemde het initiatief “het meest gedurfde directe-naar-patiënt programma in de geschiedenis van de organisatie.” Dit gedurfde initiatief kost natuurlijk geld en Zimmer Biomet verwacht dat de marketinguitgaven in de eerste helft van 2025 zullen stijgen.

Vergelijkbare berichten

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *